Қазақ халқының жəне Қазақ хандығының құрылуы

Пәні: Қазақстан тарихынан әңгімелер.

Сыныбы: 5 сынып

Күні:

Сабақтың тақырыбы:

§27,28 Қазақ халқының жəне Қазақ хандығының құрылуы

Оқып үйренудің негізгі мақсаты:

Қазақ халқының халық болып қалыптасуы,қазақ хандығының құрылуы, алғашқы аумағы, этникалық құрамы туралы үйрену.

Күтілетін нәтижелер:

1.«Қазақ» атауының шығу тарихын айта алады.

2.Қазақ халқының қалыптасуына негіз болған көне тайпаларды тізбектейді.

3.Қазақ хандығының құрылуының және жүздердің пайда болуының тарихи маңызын саралайды

Түйін сөздер:

«Қазақ» атауы, халық, ұлт, жүз, этноним, этникалық құрамы т.б.

Әдіс-тәсілдер:

«Жеңілден күрделі» деңгейлік тапсырмасы, «Ойлан.Жұптас. Топтас»

Модуль: оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

ББЖӘТ. СТО. ББүБжОБ. АКТ.Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай білім беру.ББ басқару және көшбасшылық

Негізгі дереккөздер:

5 сынып оқулығы, инт.тақта, кесте, флипчарт.

Сабақ барысы:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Кіріспе.

15 мин.

Ұйымдастыру.ББЖӘТ: Тренинг.Топқа бөлу.

Үй тапсырмасын сұрау:

§26 Монғол шапқыншылығы.

Отырар- қаһарман қала.

Сұрақтар: «Жеңілден күрделіге» деңгейлеріне қарай сұрақтарға жауап береді, инт.тақтада пирамидада орналастырады.

Топқа бөлінеді.

«Жеңілден күрделіге» деңгейлеріне қарай сұрақтарға жауап береді, инт.тақтада пирамидаға орналастырады.

Тұсаукесер

5 мин

Халық, ел, ұлт туралы мақал-мәтел сұрау арқылы тақырыпқа көшу.

Халық, ел, ұлт туралы мақал-мәтел айтады.

Негізгі бөлім.

18 мин

Жаңа сабақ: §27,28 Қазақ халқының жəне Қазақ хандығының құрылуы

СТО: Инсерт. топтастыру.

1 Топтық тапсырма: INSERT картасымен жұмыс.

Мәтінді оқи отырып, «v» -білемін, «+»-мен үшін жаңалық, «-»-мен үшін жаңалық емес кесте бойынша толтырады.

2. Топтық жұмысты ұйымдастырады. «Ойлан.Жұптас.Топтас» әдісі.

1.топ- Қазақ халқының қалыптасуы.

2 топ- Қазақ халқының арғы ата-бабалары

3 топ- Қазақ атауының шығуы.

4 топ- Жүздердің пайда болуы.

1 тапсырма бойынша:

Жеке, жұпта, топта мәтінмен танысады, кесте толтырады.

2 тапсырма бойынша:

Алдымен мәтінмен жеке танысып, жұпта талдап, топта ақылдасып флипчартқа түсіреді, қорғайды.

2 тапсырманы «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бір-бірлерін бағалау.

Қорытынды

5 мин

Тапсырма: РАФТ арқылы бекіту.

Үйге тапсырма:

А деңгей -Тақырып бойынша мазмұнын айтуға дайындалу.

В деңгей — Қазақ хандары, «қазақ» атауының шығуы туралы мәлімет жинау.

С деңгей-Эссе жазу: «Ал үшінші бақытым-халқым менің»

Тақырыпқа қорытынды жасай отырып, ойларын жинақтайды, жүйелейді.Үй тапсырмасын жазады.

Бағалау.

2мин.

Екі түрлі күнделік

Формативті бағалау.

Екі жұлдыз, бір ұсыныс.

Мұғалімнің бағалауы

Сабақта не әсер етті? Несімен әсер етті?

Екі түрлі күнделік толтырады.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141097

Пікірлер (1)
Базаргүл Алтынбекқызы. # 28 мамыр 2015 в 23:15 0
Бұл сабақ оқушыларды елжандылыққа, Отанды, туған ел тарихын білуге, шежірелі жылдарды оқыту арқылы патриоттық тәрбиенің көзі.

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар