Жапония,Түркия

Күні

14.01.2015ж

Сыныбы

11«a, б»

Пәні:

Дүние жүзі тарихы

Сабақтың тақырыбы

Жапония, Түркия

Мақсаты

Жапония, Түркия елдерін танып, үйрену

Күтілетін нәтижелер

елдердің тарихи маңыздылығын түсінеді, анықтайды және талқылайды.

Тапсырмалар

Берілген тапсырманы топ арқылы қорғау, «Тұлғаларды тану»

Жылдар мен суреттер сөйлейді.

Керекті жабдықтар

Интерактивті тақта, қосымша материалдар,үлестірмелі материалдар, бейне ролик

Сабақ барысы: Шаттық шеңберіне тұру, бір — біріне жылы лебіздерін білдіру.

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

3мин

— Оқушылармен амандасу;

— сыныпты түгендеу;

— кезекшілік қызметін қадағалау;

— оқушылардың назарларын сабаққа аудару.

Сергіту сәті. Қиынды суреттері бойынша атауларын тауып, топқа бөлу, топтың ережесін естеріне түсіру.

-Мұғаліммен сәлемдесу;

— кезекшілік қызметін атқару;

— сабаққа зер салу.

Оқушылар сабаққа жаңа серпінмен бастау мақсатында, топтың ережесін еске түсіріп, топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексеру 3мин

Сұрақтар беру арқылы тексеру

Берілген қиынды суреттер бойынша артында жазылған сұрақтарға жауап беру

Тұсаукесер

4мин

Бейнеролик арқылы «Стоп кадр» әдісімен қорытынды сабаққа ой шақыру, түсініктерін жинақтау, сабақтың тақырыбын айқындап алу.

Бейнеролик тамашалаймыз

-Бұл бейнероликтен не көрдіңіздер?
— Бұның барлығы қай елдерге жатады?

Дәптермен жұмыс. Күннің

жадысы, тақырыбы жазылады.

Тоқтатылған кадрдағы мәліметтер негізінде қойылған сұрақтарға ойлана отырып жауап береді.

Оқушылар бейнероликті көреді, сұрақтарға ойланады.

Негізгі бөлім

18 минут

I – топ Жапония

II – топ Түркия

Мәтінмен танысу

Жеке жұмыс.

1- тапсырма «Тарихи диктант »

Топтық жұмыс

2- тапсырма «Тұлғаларды тану»

3- тапсырма « Жылдар мен суреттер» сөйлейді.

Бағалау ФБ екі жұлдыз, бір тілек.

Оқушыларға таратылып берілген тапсырмаларды рет ретімен орындайды, бір бірінің жұмысын бағалайды. Оқушылар топта деректі талқылайды.

Бекіту

IY – тапсырма

15 минут

«Адасқан сөздер» ойыны

Оқушылар тапсырмасын орындау барысында адасқан сөздерді құрай отырып, бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.

5 минут

Рефлексия

Үйге тапсырма

«Post it»

Не нәрсе онай болды?

Не нәрсе қиын болды?

Не білгіңіз келеді?

I – топ

II – топ

Топ басшылары бағалайды.

Оқушылар алған білімдерін өз ойларымен қортындылайды.

Сабақта алған әсерлерін стикерлерге жазып қалдырады.

Қазіргі Жапониядағы реформалар туралы баяндама дайындау

Түркияның қазіргі үкіметі туралы баяндама дайындау

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1152291

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар