Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Диалогтік оқыту (коучинг)

Коучинг тақырыбы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Диалогтік оқыту

Жалпы мақсаты: «Мұғалімдердің оқуы-жаңа идеялардың тууы»

Диалогтік оқытуды

және ұйымдастыру формаларымен таныстыру

Күтілетін нәтижелер: — оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінуге;

— білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімені, мысалы, жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастыруға;

— бастауыш және орта буында оқыту мен оқу тәжірибесіне диалогтік әдістерді енгізуге:

— сыныптағы диалогтік әдістерді бағалауға;

— диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады

Ресурстар

/Керекті жабдықтар/ АКТ, МАН, флипчарт, маркерлер, стикер, кәмпиттер.

1. Ұйымдастыру (5 минут): «Тәтті сый» Кәмпиттер түсіне байланысты топқа бөлу.

2. "Қаздар ұшуы" бейнефильмін көрсету

Түйінді идея:

    Тілдің оқыту мен оқудағы басты рөлін зерттеуге, ғылыми зерттеулерге сәйкес сыныптағы оқушылармен қарым қатынас жасауда өзіндік тәсілді ойластыруға және шығаруға көмектеседі.

    Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару.

    Әр оқушыны жеке тұлға ретінде қарастыру.Оқытудың диалогтік әдістерін енгізуге арналған тәсілдерді тиімді педагогиканың бөлігі ретінде қарастыру.

    3. Топтық жұмыс (постер қорғау)

    1.Мінсіз оқушы бейнесі…

    2.Мінсіз мұғалім бейнесі…

    3.Мінсіз мектеп бейнесі…

    1). Білімді оқушы -мұғалім еңбегінің нәтижесі.

    2). Мұғалім мектептің ұйытқысы, негізгі қозғау механизмі.

    3). Мектеп-кеме, білім-теңіз, теңізде жүзіп жүрген кеменің үнемі жолы болғай.

    4. Сергіту сәті ("Қызыл өрік" биі)

    5. Слайд ( Диалогтік оқытудың түрлері)

6. Қолдану.

Топпен жұмыс
1. Диалогтік оқыту оқушыларға не береді?
2. Диалогтік оқытудың мұғалім үшін маңызы қандай?
3. Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызы.

7. Қорытынды.Сухомлинский сөзі:“Мұғалімдік мамандық – бұл адамтану, адамның күрделі және қызықты, шым–шытырығы мол рухани жан дүниесіне үңіле білу. Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық өнер – ол даналықты жүрекпен ұға білу болып табылады”

8. Кері байланыс.«Мадақтау сэндвичі”

    Топ мүшелері берілген бағалау өлшемдеріне байланысты бағаланады және қойған бағаларына түсініктеме айтады

Осыған ұқсас жазбалар:

ҰстаздарғаДиалогтік оқытудың білім берудегі әсері (коучинг)

ҰстаздарғаДиалогтік оқыту дегеніміз не? (Коучинг жоспары)

ҰстаздарғаДиалогтік оқыту

БастауышКоучинг. Диалогтік оқыту

БаяндамаДиалогтік оқытудың тиімділігі

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1147930

Пікірлер (2)
Нургиза Кульджина # 17 ақпан 2015 в 13:05 0
Коучингтегі постер құрау бойынша топтық тапсырмалар ұнады. Себебі "Мінсіз мұғалім болу мүмкін бе?" деген тақырыпта жас мамандарға мен де Коучинг өткізгенмін. Шындығында ойланатын сұрақ қой.
Фарида Назарбекова # 20 ақпан 2015 в 01:11 0
Cізге ұнағанына қуаныштымын!Қазіргі таңда қандай тақырыпта коучинг өткізіп жатырсыз?
Іс-тәжірибеңізбен бөліссем деймін.

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар