Жаңаша оқыту заман талабы

Коучинг

Коучингтің тақырыбы:

«Жаңаша оқыту-заман талабы»

Мақсаты:

Әріптестер тобымен бірлесіп оқыту мен оқу саласындағы зерттеулер туралы кәсіби пікір алмасу; Оқыту мен оқуды жетілдіру үшін бағалау (жиынтық және формативтік) тиімділігін қамтамасыз етуде әріптестерге көмек көрсету;Үйренушілер арасында ашық, еркін, шығармашылық қарым-қатынас орнату арқылы өзара әрекеттесіп, бірлесіп проблемаларды шешуге, ізденуге, ой бөлісуге бағыт бағдар беру.

Оқу нәтижелері:

Ынтымақтастықта, топпен жұмысты ұйымдастыруда әртүрлі әдіс-тәсілдерді игереді.

Түйінді идеялар:

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, олардың тиімділігі.

Әдіс-тәсілдер:

диалог әдісі ,әңгімелесу, ойға шабуыл, суретті талдау, сұрақ-жауап, ассоциация, ppt. презантациясы, қорытынды рефлексия, формативтік бағалау.,өзін бағалау, топты бағалау, постермен жұмыс.

Коучинг барысы:

Психологиялық ахуал қалыптастыру.Сергіту сәті:

Шарты: дельфин-қайырымды, бірін-бірі құшақтайды, акула-бір-біріне теріс қарайды, кит-шалқаю.

тренинг.

1 тапсырма: «Пазлы» арқылытоптарға бөлу.

Шарты: Мұғалімдер әртүрлі суреттері бар пазлы таңдау арқылы арқылы 6 адамнан 3-топқа бөлінеді. (Ескерту: егерде мұғалімдер саны көп болса, бірнеше топтарға бөлінеді, ал мұғалімдер саны аз болса, екі топқа бөлінеді) Әр топ өз тобына сәйкес атын қояды.

2. «Жаңаша оқыту-заман талабы» атты презентация. Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет?» (5-мин)

3 – тапсырма:

Шарты: «Услужливый заяц» мультфильмін қарап, оны топпен талдау.1-топ-Бұғы-мұғалім, қоян-оқушы рөлінде. 2-топ-Бұғы-оқушы, қоян-мұғалім. 3-топ- Бұғы мен қояны ата-ана мен оқушы ретінде сипаттап, талдау жасау. (7-мин) Топтар талдап болған соң ақша арқылы бірін-бірі бағалайды. Неге бергені туралы айтады.(Формативті бағалау) «10000», «5000», «2000», «1000» тенгелер арқылы бағалайды. Әр қатысушы өзіне балл жинайды.

4- тапсырма: «Критериальды бағалау»

Шарты: Әр топ мүшелері көршісінің телефонын алып, бағалайды. «5», «4», «3», «2» бағаларымен бағалайды. Ол бағаны неге қойғанын айту керек.

«Телефон қандай болу керек?» Критерий құрастыру керек.

(Тақтадағы постерда жазу)

Сипаттамалары

Балл

1

Дизайн, модель

0-5

2

1-симкалы

1-3

3

2-симкалы/

2-5

4

Wai-fai

2-4

5

Көп функциялы

2-5

6

Фотоаппарат мегопиксилі

2-5

7

Қорғаныш қабы ( чехол)

0-5

Баға

1-25 балл-«3»

24-28 балл- «4»

23- 16 — «3»

16-дан төмен-«2»

5-тапсырма:» Ментальді карта» толтыру

1-топ- АКТ-ның артықшылығы

2-топ-АКТ-ны пайдаланудағы кедергілер

3- топ- «Осы кедергілерді жою жолдары немесе ұсыныстары»

Қорытынды: «Алты ойлау қалпағы» әдісі арқылы

Дереккөздер мен пайдаланылған әдебиеттер:

www.youtube.com.

МАН-41 бет,

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141910

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар