Қазақстан жаңа экономикалық саясат кезінде(1921-1925жж)

24 ақпан 2015 - Майра Турекешова

Қазақ тарихы 9 «е» -сынып Атырау қаласы.Н.Тілендиев атындағы Кіші өнер академиясы тарих пәні мұғалімі: Турекешова Майра

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан жаңа экономикалық саясат кезінде(1921-1925жж)

Сабақтың мақсаты: Азамат соғысынан кейінгі Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық жағдайы, ЖЭС-тің мәні, оның табыстары мен қиыншылықтары туралы түсінік беру, оқушылардың ой-өрісін дамыту, ерлікке, елін, жерін, сүюге тәрбиелеу.

Ресурстар: 1. А-4 парағы2 Флипчарт 3.Стикерлер 4.Оқулық5.Power Point таныстырылымы

Модуль: сыни ойлау, диалогтік оқыту, АКТ, дарынды және талантты оқушылармен жұмыс, бағалау.

Кіріспе: сәлемдесу, оқушыларды ұйымдастыру, топқа бөлу.

Ойлауды Блум бойынша жіктеу

Мақсат

Тапсырма, сұрақ түріндегі түрткі

Күтілетін нәтиже

Бағалау

Оқушының іс-әрекеті

Мұғалімнің іс- әрекеті

Білу

(7 минут)

Тақырыпты тәжірибелеріне сүйене отырып ашу.

Біз өткен сабақта не туралы әңгімеледік? Қандай тақырып өттік?

Үй жұмысын қалай орындадыңдар?

Бүгін не туралы әңгімелейміз деп ойлайсыңдар?

(Сабақтың тақырыбын бейнежазба (ЖЭС)көрсету арқылы қандай кезең суреттелген? Оқушылардың өздері тауып алады.)

Ынтасы, пәнге деген қызығушылығы артады, өз ойын айтуға үйренеді.

Топтық жұмыс жасап үйренеді.

1.Тақырыпты меңгеруі

2.Тапсырмаларды орындау денгейі

3.Қорытынды жасай білуі

Берілген іс-әрекетке белсене араласу, қатысу. Сұрақтарға жауап беру, мәселені шешуге талпыну (топтық жұмыс жасайды)

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру, 2 топқа бөлу

Түсіну

(10 минут)

Құжат материалдарымен, оқулықпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту.

1-топ: «Әскери коммунизм саясаты» кластер жасау, қорғау

2-топ: «Жаңа экономикалық саясат» кластер жасау, қорғау

Көлемді мәтінмен берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды.

Оқушының белсенділігі мен қызығушылығын арттыру

1. Тақырып мазмұнын түсіну

2.Тапсырмаларды орындау

3.Қорытынды жасау

Берілген іс-әрекетке белсене араласу, қатысу. Сұрақтарға жауап беру, мәселені шешуге талпыну

Алғаш білімдерін іс жүзінде жүзеге асыруға итермелеу

Қолдану

(10 минут)

Жаңа білімді түрлі нұсқада пайдалану.

1-топ: ЖЭС-тің табыстары

2-топ: ЖЭС-тің қиыншылықтары туралы пікірлерін қорғайды

Өтілген материалды дұрыс қолдана білу

Бағалау критерийлері:

1.Тақырыптың мазмұны: Толық ашылды…

2.Материал көлемі.

3.АКТ-ны пайдалануы.

4.Басқа пәндермен байланыстыруы

5.Тыңдаушыларға жеткізе білуі.

Оқушылар өтілген материалды пысықтайды,

қолданады.

Тапсырма үлестіреді

Талдау

(7минут)

Дәйектер мен себептерге сәйкес ақпаратты тексеру және жіктеу.

Екі топ та өздерін шығармашылық топ деп есептей отырып,өз ойларын ортаға салады.

Өз ара сөйлесу, пікірлесу арқылы мүмкіндіктерін көрсетуге тырысады.

Өзара ақыдасып, пікірлерін айтады.

Пікірлерін тыңдайды.

Жинақтау

(7минут)

Қорытынды жасай білуге үйрету

1.Жаңа экономикалық саясатқа көшу қай жылы, қай съезде қабылданды?

2.Азық- түлік салығының мәнін ашып көрсетіңдер?

3. ЖЭС-тің табыстары мен қиыншылықтары мен туралы айтыңдар?

Оқушының дүниетанымы, талғамы,қиялы дамиды, мүмкіндіктерін көрсетуге тырысады. Ойын еркін жеткізуге үйрену, нәтижесін бағамдай алу

Өз ойларын айтады

Сұрақтар қояды

Бағалау

(4минут)

Өз бақылауы арқылы қорытынды жасауға машықтандыру

Сол уақытта өмір сүрген болсаң не істер едіңдер?

Жеке дара жұмыс.

Оқушылар бір-бірін формативті бағалайды,

Сыныптың көшбасшысын анықтайды.

Қорытындылайды

Оқушыларды бағалайды

Осыған ұқсас жазбалар:

ҰстаздарғаБлум таксономиясы бойынша сабақ жоспарын құру әдістемесі

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1115385

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар