Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы

19 қаңтар 2014 - Админ
Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы

Қызылорда облысы Қызылорда қаласы
М.Мәметова атында,ы гуманитарлық колледжі

Нұржанова Айзада Сауранбайқызы

 

 

1 Сабақтың технологиялық картасы  

 

І БЛОК «Мақсаттылық»

Пәні:   

химия

Мамандығы:                                                                    

0105000- Негізгі орта білім «Математика»

Тобы:

М-Л-12

 

Күні:

 

Сабақтың тақырыбы:

Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы

Сабақтың типі:

Жаңа білімді меңгерту сабағы

Сабақтың түрі:

Лекция

Сабақтың мақсаты:

 

 

Білімділік:

Оқушыларға құрылыс теориясының негізгі ережелерімен таныстыра отырып, құрылымдық формуланың маңызын түсіндіру 

Тәрбиелік:

 

Терең білім алуға ынтасын тудыру       

 

Дамытушылық:

 

«Химиялық  құрылыс» ,және  «Зат» қасиеттерінің  оның құрылысына тәуелділігі туралы ұғымдарды қалыптастыра дамытып,Бутлеровтың теориясын дәріптеу.

Кәсібилік

 

 

Күтілетін нәтижелер:

 

Білуі керек:

 

-       көмірсутектердің  құрылысын

-       номенклатурасын, халыраралық атау бойынша айта  алуы

-       гомологтық қатарын білуі

Істей алуы керек:

-       көмірсутектердің  құрылымдық формулаларын жаза алуды

-       Изомерлер бойынша формула құрастыра алуы

-       Оларды ажырата алуы

-       Номенклатура бойынша химиялық формулалар құрастыра алуы

Пәнаралық байланыс:

Биология, физика

 

 ІІ БЛОК  «Сабақтың жабдықталуы»

 

Көрнекі құралдар

 

Бутлеровтың портреті, Органикалық химия пәнінің мақсаты мен міндеттері тақырыбындағы плакат (ABDIбаспасы), тақырыпқа сай суреттер

Таратпа материялдар

№1-4 тапсырмалар,  №1 тест тапсырмалары

Оқытудың техникалық құралдары

 Электронды оқулық, Интерактивті тақта, магниттік тақта, теледидар, т.б.

Ақпараттық қор

Негізгі:      (әдебиеттер)

№1 ОӘК

Әдебиеттер тізімі

Қосымша:  (әдебиеттер)

 

№1 ОӘК

Әдебиеттер тізімі

Негізгі терминдер мен ұғымдар

 

Пәннің мақсаты, міндеті, гомолог, изомерия,құрылымдық формула, сызықтық формула, молекулалық формула,изомерлену құбылысы,номенклатура

Сабақтың технологиясы мен әдістері:

Дамыта оқыту, проблемалық оқыту технологиясы, тірек-сызбалар, сұрақ-жауап әдісі, баяндау әдісі, СТО әдістерін пайдалану, ақпарат құралдарынан жинақталған мәліметтер, интерактивті әдістер: түсіндіре-баяндау, миға шабуыл, ой қозғау, салыстыру, талдау, ақпарат беру, сөздік әдістері;

Оқу - әдістемелік кешен

№1 Оқу әдістемелік кешен

                             

 


 

ІІІ БЛОК  «Сабақ мазмұны»

Өткізу технологиясы

Оқытушы іс-әрекеті

ОӘК

Оқушылар іс-әрекеті

Күтілетін нәтиже

I.Оқу

іс-әрекетінің  мотивациясы  (2 мин)

Мақсаты:

Бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту

ü  Мұғалімнің амандасуы

ü  Жоқ оқушыларды түгендеу

ü  оқу-құралдарының дайындығын

ü  кезекшінің жұмысын тексеру.

-

ü  Амандасу

ü  оқу-құралдарын дайындау

ü   кезекшілік міндеттерін атқару;

  

     Сынып сабаққа дайын, кезекшілік атқарылды, мұғалім мен оқушының арасында ынтымақтастық қарым-қатынасы орнайды.

 

II.Сабақ тақырыбы, мақсаттың  қойылуы  

 (3мин)Мақсаттар:Сабақтың мақсат-міндеттерін таныстыру

ü  Сабақтың мақсат-міндеттерін таныстыру;

ü  Лекция жоспарымен таныстыру;

-

ü  Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысады;

Сабақтың тақырыбымен танысады. мақсатын түсінеді

III. Жаңа білім беру

 (25 мин) Мақсаттар:

Жаңа тақырыпқа байланысты түсіндірме жүргізу;

- Негізгі ұғымдардың  мағынасын ашу, анықтама беру

 

ü Түсіндіру әдісі

ü Негізгі ұғымдар

ü Жаңа тақырыпты меңгеруге  қажетті әдебиеттер мен ақпараттар тізімін ұсыну

ü №1көрнекі құралдар, тірек-сызбалар

ü №1Алкандардың гомологтық қатары

ü №1 Ақпарат көздері

 

- Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды;

- Өз анықтамаларын әдебиеттерде берілген анықтамалармен салыстырады;

- Ғалымдардың негізгі ұғымдарға берген анықтамаларын талдайды, өз пікірлері мен ұсыныстарын білдіреді;

- берілген ғылыми терминдерге бағдар жасау арқылы  құрылымдық, сызықтық, молекулалық формулаларды анықтайды, талдайды, шешім қабылдайды

 

IV. Бекіту

 (25 мин) Мақсаттар:

Жаңа тақырыпқа байланысты игерілген алғашқы түсініктерін тиянақтау, бекіту, игерілген білімдерді практикада қолдана алу қабілеттерін дамыту

- Оқушыларға топтық тапсырма беру;

- оқушыларға бекіту кезеңінің тапсырмаларымен таныстыру;

1. Жеделдетпе сұрақтар қою

2. алкандардың кестесін толтыру

3. Деңгейлік тапсырмалар орындау

ü №1-10 карточкаклар

ü №1логикалық кесте

ü №1 деңгейлік тапсырмалар

- Оқушыларға топтық тапсырма;

1.Тақырыптар бойынша №1-10 жеделдетпе сұрақтарға жауап береді;

2.Логикалық кестелерді толықтырады;

3

4.№1 деңгейлік тапсырманы орындайды.

 

- Бутлеровтың  химиялық құрылыс теориясына берген негізгі қағидаларына сипаттама беру

-халықаралық атауға байланысты формула құрастыра алады;

- заттардың атын атай алуы

-көмірсутектерді басқа көмірсутектерден ажырата алуы

V.Білімді бақылау, бағалау.

 (20 мин) Мақсаттары:

- білім, біліктерін тексеру, олқылықтарды анықтау, игерілген білім, іскерлік, дағдыларын бағалау.

- топтардың берген жауаптарын ескеру;

1. №1Бекіту сұрақтарын қою

2. №1 Тесттік тапсырмаларды

орындауды тапсыру

3. Бағалау

ü №1Бекіту сұрақтарын қою

ü №1 Тесттік тапсырма

- Жаңа тақырып бойынша өз ойларын, пікірлерін айтады;

- бекіту сұрақтарына жауап береді;

- Тесттік тапсырмаларды орындайды

 

 

-Бутлеровтың негізгі қағидаларын түсінеді

-деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы анықтамаларды бір-бірімен салыстыра алу құзіреттілігі қалыптасады

VI.  Қорытынды

 (5 мин)

ü  Рефлексия, қорытындылау

 

Органикалық химия пәні

ü Негізгі ұғымдарға қайталау жасау Бутлеровтың негізгі қағидаларын жаттау

-Тақырып бойынша негізгі ұғымдар мен түсініктері қалыптасады

ҮІІ. Үйге тапсырма:

(10 мин)

- міндетті бағыт бойынша:

- тереңдетілген бағыт бойынша:

-шығармашылық бағыт бойынша:

ü  Үйге тапсырма береді, орындалу жолын түсіндіреді

ü   Конструктивтік жоба қорғау

ü  Тәрбие сағатының жоспарын құру

ü  №1 Ақпарат көздері

ü  №1 Конструктивтік жоба

 

ü  Үйге берілген тапсырманы жазып алады

ü  Сұрақтар қояды

- Ақпараттық ізденісті жоспарлауда ұсынылған ақпараттардан қойылған міндеттерді шешуге қажетін бөліп алады;

- педагогикалық ойлауын дамытады;


 

 

 

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1110016

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар