Жарасқан Әбдірашев. Алматы – бас қалам, Жас қала — Астанам

16 наурыз 2015 - Кымбат Тлеукулова

«Балқаш қаласы

№2 Абай атындағы лицей»

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

бастауыш сынып мұғалімі

Тлеукулова Қымбат Абетовна

Сыныбы: 4

Пәні: әдебиеттік оқу

Тақырыбы: Жарасқан Әбдірашев. Алматы – бас қалам, Жас қала — Астанам

Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Білім берудегі басқару және көшбасшылық. Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу.

Стратегиялар: Диалог «Түрткі болу». «Ментальды карта». «Сөзжұмбақ шешу». Сергіту сәті «Әнге билету». «Венн диаграммасы». «Бес жолды өлең». «Эссе жазу». «Критерилер арқылы бағалау». Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек».

Мақсаты: Оқушыны Жарасқан Әбдірашевтің «Алматы – бас қалам, Жас қала — Астанам» атты өлеңін мәнерлеп, түсініп оқуға үйрету, өлеңнің өзекті түйінді ойын ашуға жағдай жасау.

Міндеттері: - өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу;

— байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын арттыру;

-өз ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру.

Кезеңдер

Мазмұны

Ресурстар: іс-әрекеттер үшін маған не керек?

Кіріспе

Тұсау кесер

Ұйымдастыру:

Психологиялық дайындық.

Балқашым – балбұлағым

Мақтанар туған жерім.

Алаңсыз боп құшағыңда,

Ер жетіп өсіп келемін.

1.Топқа бөлу.

«Сурет қиындылары»

Оқушылар бірлесе жұмыс істеу үшін топқа бөлінеді.

1 — топ: «Балқаш»

2 – топ: «Алматы»

3 – топ: «Астана»

4 – топ: «Көкшетау»

2. Топ ұстанымын қайталау

3. Үй жұмысын тексеру

1, 2, 3 – топтар «Көкшетау» өлеңін тізбектей жатқа айтады.

4 –топ: Ментальды карта құрады.

Көкшетау

-Өлеңнің мазмұнын айтқызу.

Өлең экранда

Жазылған

Қиылған суреттер

Маркер және А4 қағазы

Маркелер, ватман

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ

1) Жарасқан Әбдірашев кім? (слайд көрсету)

2) «Түрткі болу сұрақтары»

Қандай тарауды өтудеміз? Оқыған шығармаларды атаңдар.

— Алматы қаласы туралы не айта аласыздар?

-Астана қаласы жайлы не білеміз?

— Қазақстанның астаналарын атаңдар?

3) Оқулықпен жұмыс

— мұғалімнің оқуы;

-оқушылардың тізбектей оқуы;

4) Сөзжұмбақ

1.

қ

а

р

а

2.

б

а

с

3.

т

а

у

ы

4.

С

а

р

ы

а

р

қ

а

    5.

к

е

р

і

л

г

е

н

6.

б

о

л

а

ш

а

ғ

ы

    1.Қарт Алатауды автор кім дейді?

    2.Ақын Алматыны қандай қала деп атайды?

    3.Елге несі бар қала жарасады дейді?

    4.Алашаны еске түсіретін қай өлке?

    5.Астана қандай даланың сәні?

    6.Сарыарқада қазақтың несі бар дейді?

5) Сергіту сәті

Сергіту сәті «Әнге билету»

«Алматы – бас қалам, Астана – жас қалам» туралы ән.

Power Point

арқылы

Оқулықпен жұмыс

Экранда шығып тұрады.

Компьютер.

Қорытын

ды

1) Топтық жұмыс

1 – топ: «Ментальды карта» құру.

Астана

2 – топ: «Бес жолдды өлең» құрастыру.

Зат есім(1)

Сын есім, сын есім(2)

Етістік, етістік, етістік(3)

Сөйлем(4)

Зат есім

3 – топ: «Эссе жазу» Туған қалам

4 – топ: «Венн диаграммасы» Алматы мен Астананы

2)Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек»

3) Бағалау

«Критерийлер бойынша бағалау»

1. Үй жұмысына жауап беру

2. Сұрақ – жауапқа қатысу.

3. Өлеңді мәнерлеп оқуы.

4. Пікірталасқа түсу, өз ойын жеткізе алуы.

5. Топтық жұмыста белсенділік танытуы.

4) Үйге тапсырма.

Өлеңді жаттау, мазмұндау.

Маркерлер

А4 қағазы

Стикерлер

Кесте

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1124347

Пікірлер (1)
Нургиза Кульджина # 18 наурыз 2015 в 11:44 0
Маған ұнады.

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар