Ш. Мұртаза Интернат қоймасы

Пәні: Әдебиеттік оқу Қысқа мерзімді жоспар

Сілтеме: Әдебиеттік оқу

Сабақ тақырыбы

Сабақ тың мақсаты

Күтілетін нәтиже

Қамтылатын модульдер

Бағалау

Ресурстар

Ш. Мұртаза Интернат қоймасы

Оқушыларға Т. Рысқұлов өмірі жайлы 2-сыныпта оқығанды еске түсіре отырып, Ш. Мұртазаның Интернат қоймасы әңгімесін түсініп оқуға, жеткізе білуге үйрету.

Дам: сөйлемді дұрыс құрауға, жеткізе білуге үйрету.

Тәр. мәні: шыншылдыққа, батырлыққа тәрбиелеу.

1Мәтінді мәнерлеп оқиды, мазмұнын баяндайды. Сыныпта ынтымақтастық атмосфера туады.

2.Оқушылар топтық жұмыс жасауға дағдыланады.

3.Сұраққа жауап бере отырып сыни ойлайды.

4.Оқушылар өзін-өзі бағалауға үйренеді.

5.Жағдаяттардан шыға алады.

1.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (топтық жұмыс)

2.Блум таксономиясы,

3.АКТ, бағалау,

Диалог

Топтың өзін-өзі бағалауы. Жауап бергендеріне қарай қызыл-3, жа-сыл- 5, сары -4, түсті дөңгелек-шелер беріледі.

Белсенді-3балл, түсіндіру-4балл, ойдан құрастыру-5балл

Суреттер

Кеспелер

Стикерлер

Бағалау парағы

Негізгі бөлім

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Ресурс

І. Ұйымдастыру

Үй жұмысын тексеру бағалау

Ынтымақтастық

атмосферасын

қалыптастыру

Топқа бөлу.

Жеке жұмыстар

Топтық жұмыстар

Қорытынды.

Кедейдің қандай құқығы қорғалмай тұр?

Бір-біріне тілек айтады, түстер бойынша топқа бөлінеді

1-топ: Қазір кедей адам жоқ

2-топ: Қазіргі кезде кедей адамдар бар?

3-топ: Аштық, кедейлік болмау үшін не істеу керек?

Сұрақтарға жазбаша жауап береді.

Ауызша да жауып береді.

Стикер

Слайд көрсетілім

ІІ. Жаңа сабаққа кіріспе

Қызығушылық-ты ояту

Білу

Ш. Мұртаза Интернат қоймасы

Зерттеу жұмысы

1.Ш. Мұртаза кім?

2.Оның шығармалары

3.Атамырза деген кім?

Мақал –мәтелдер

Адалдық, достық, мейірімділік туралы айтады.

Зерттеп келген жұмыстары бойынша айтады.

суреттер

ІІ Мағынаны тану

Түсіну

1.Атамырзаның іс-әрекеті қандай?

2.Ішкі ойы, мақсаты қандай?

3.Тұрардың мінезі, айналасындағы адамдармен қарым-қатынасы

Мәтінді түсініп оқиды. «Қызыл жебе» орманынан 2-сыныпта оқыған үзіндіні естеріне түсіреді.

Әңгімеге қатысушы балалардың іс-әрекеттеріне сипаттама береді.

плакат

Қолдану

Тұрар мен Қабылбектің шешімдері қандай болды?

Олар бұл шешімді неге қабылдады?

Сен олардың орнында болсаң не істер едің?

Тұрар Серікті неліктен сұрақтың астына алғандығын баяндайды.

Тұрар мен Қабылбек қандай шешім қабылдаған айтады.

«Тұжырым» кестесі бойынша жазады.

Плакаттар, стикерлер

ІІІ. Ой-толғаныс

Талдау

Тұрар, Қабылбек, Серік кімдер?

Олар бір-біріне неге өшіккен, неге тату емес?

Серіктің сөздеріне қалай көз жеткізді?

1Досына жала жабу

Жалпы адамдар арасында сыйластық

2.Тұрардың адалдығы

3.Біреуді кемсіту-адамдар тең құқылы

4. Тұрардың шыдамдылығы

5.Сатқындық

6. Қабылбектің адал достығы.

Жинақтау

Ақылдың 6 қалпағы бойынша ой тұжырымдау

Зерттеу жұмыстары

Мәтіннің мазмұны бойынша сөйлейді.

Алты түсті қалпақ

Сабақты бекіту

Зерттеу жұмысы

«Сандар сөйлейді» тақырыбында ой тұжырымдамалар

Топтық жұмыстар

Оқушылар берілген сандар бойынша сөйлейді.

1894ж.26.12.дүн. келген.

1918-1937ж басш. болған.

1910-1914ж ауыл.шар. мам

1916ж төңкеріске қатысқан.

1938ж10 ақпан ату жазасы кесілді.

Аудио-видео көрініс

Сайд көрсетілім

Үйге тапсырма

97-бет, 11-тапсырма 52

Бағалау

Кері байланыс орнату

«Блув» әдіс бойынша өзін-өзі бағалайды.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141997

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар