Ж. Қашқынов "Ұнатам күзді мен"

Ж. Қашқынов "Ұнатам күзді мен"

Әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспары.

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Күні: 18.09.2014 ж

Пәні:Әдебиеттік оқу.

<o:p> </o:p>

Сыныбы:2 «а»

Пән мұғ:Қамбарова Ж

Сабақтың тақырыбы:

Жеңіс Қашқынов «Ұнатам күзді мен»

Жалпы мақсаты:

Өлеңді мәнерлеп оқи отырып, ой-өрісін, тілін дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық ,әдебиеттік оқу 2-сынып Б..Қабатай, С.Рахметова. «Атамұра» 2013, электронды оқулық

Күтілетін нәтиже

Топпен бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді, ынтымақтастыққа қалыптасады,

диалог арқылы бір-біріне сұрақ қоюы,ізденуі, сыни тұрғыдан ойлауы дамиды, сөздік қоры молаяды,өмірмен байланыстыра алады.

Негізгі идеялар:

Күз кереметтерін, күздегі табиғаттағы тамаша өзгерістерді ажырата алады.

Қолданылатын материалдар:

Интерактивті тақта, слайдтар, маркер, стикер, суреттер, бейнетаспа, электронды оқулық.

Оқыту формасы, технологиясы,әдістері:

Жаңа оқыту әдістері, диалог, СТО, АКТ, БББ, шығармашылық тапсырма,

диалог, ой-толғау, автор орындығы.

Жұмыс түрлері:

Сұрақтарға жауап беру, ой-толғау, топтықжұмыс,

жұптық жұмыс, шығармашылық жұмыс

<o:p> </o:p>

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Психологиялық

Дайындық

« Ыстық алақан» тренингін өткізеді

Алақандарын ыстық болғанша ысқылап, бір-бірінің көздеріне басады. Бұл көздің көру жүйесін жақсартады.

Оқушыларды топқа бөлу

Оқушыларды жемістердің суреттері арқылы топқа бөледі.

Оқушылар жемістердің суреттері арқылы топқа бөлінеді, топ басшыларын сайлайды.

Үй тапсырмасын сұрау

Өлеңді жатқа сұрайды, жазып келген эссе,өлеңдеріноқытып, бағалайды.

Өлеңді мәнерлеп жатқа айтады, топтар бір-біріне ашық, жабық сұрақтар қояды, суреттерін қорғайды.

Ой қозғау

Түрткі сұрақтар бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Оқушыларсұрақтарға жауап бере отырып, сабақтың тақырыбын өздері ашады.

І. Білу

<o:p> </o:p>

Жаңа тақырыпты хабарлайды.

Электронды оқулықтан автор туралы мәлімет береді.

Мұғалімнің мәнерлеп оқуын, автор туралы электронды оқулықтан тыңдайды,өлеңді мәнерлеп оқиды.

<o:p> </o:p>

ІІ.Түсіну

<o:p> </o:p>

Топтық жұмыс

Топтарға тапсырма береді.

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Өлеңнен күз мезгіліне қатысты көркем сөздерді табады (кестенітолтырады)

Әр топоқушылары кесте бойынша өз ойларын айтады.

<o:p> </o:p>

ІІІ. Қолдану

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Жұптық жұмыс

Жұптарда талқылауға тапсырма береді(зерттеушілік әңгіме)

Даланың түсі қандай? Неліктен? Аспанды не қаптады? Өлеңді қандай әуенмен айтуға болады?

Зерттеушілік әңгіме барысында тапсырмаларды орындайды, өлеңге әуен ойлап тауып,әнімен орындайды.

Сегіту сәті

Оқушыларды сергітіп алу мақсатында бейнетаспа ойнатылады

Оқушылар қызықты әуенге жаттығуларды бірге орындады

ІҮ. Талдау

<o:p> </o:p>

Топтарға тапсырма береді.

Бармақпен бағалатады.

1-топ .«Күз» сөзіне ассоциациялық аймақ құрады.

2.-топВенн диаграммасын құрады ( Абайдың «Күз»өлеңімен салыстырады.

3-топ .5 жолды өлең құрастырады.

Ү.Жинақтау

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

« Ақылдың алты қалпағы» арқылы алған білімдерін ортаға салады.

Таңдаған қалпақтарына сәйкес өз ойларын жинақтап, тұжырымдайды.

ҮІ.Бағалау

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Бағалау әдістерін түсіндіреді.

«Сиқырлы сандықтан» сұрақтар ала отырып ,өтілген тақырыпты бағалайды.

Өз-өздерін бағалайды.

Үй тапсырмасынберу

Үйге деңгейлік тапсырмалар береді.

Өлеңді жаттау, «Алтын күз» тақырыбына сурет салу, эссе жазып келу.

VII. Рефлексия

Рефлексия парақтары таратылады

«Жетістік баспалдағы»

Оқушылар сабақ бойынша өз ой-пікірлерін рефлексия парақтарына жазады

<o:p> </o:p>

Осыған ұқсас жазбалар:

БастауышШ.Уалиханов. "Абылай хан" әдебиеттік оқу 4-сынып

2 сыныпҮйшік (орыс ертегісі)

БастауышАра мен шыбын

БастауышАраша

Бастауыш3 сынып "Көл" Т.Молдағалиев

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1115527

Пікірлер (1)
Жулдыз # 20 қыркүйек 2015 в 21:26 0
Оте жаксы жазылган

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар