Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласына есептер шығару.

6 қаңтар 2016 - Карлыгаш Суинова
Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласына есептер шығару.

Тақырыбы:              Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласына  

                                                                               есептер шығару.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:арифметикалық прогрессияның анықтамасы, n–ші мүшесінің анықтамасын қолдана отырып есептер шығару;

Дамытушылық: ойлау қабілетін танымын, пәнге қызығушылығын дамыту.

Тәрбиелік:оқушылардың белсенділігін арттыру, өз бетінше оқуға, ізденуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:топтық жұмыс.

Сабақтын әдісі:деңгейлеп оқыту, ой-қозғау.

Сабақтың көрнекіліктері: формулалар, тестік тапсырмалар.

Сабақтың жоспары:

1.      Ұйымдастыру

2.      Үй тапсырмасы тексеру

3.      Тарихқа көз жүгіртсек

4.      Ой толғау (сұрақ-жауап)

5.      Топтық жұмыс. «Ғажайып үштік»

6.      Кім жылдам?  (тест)

7.      Бекіту

8.      Қорытындылау

 

І.Ұйымдастыру.

 

ІІ. Үй тапсырмасы№171 (а,ә)

а) 96,4;   91,8;… арифметикалық прогрессияның қанша оң таңбалы мүшелері бар. 

                                                                                                                         Жауабы: 21

ә) -38,5;  -35,8; … арифметикалық прогрессияның қанша теріс таңбалы мүшелері бар.     

                                                                                                                         Жауабы: 15

ІІІ.Тарихқа көз жүгіртсек.

     Прогрессияның шығу тарихы.

 

ІV. Ой толғау (сұрақ-жауап)

1.      Сандар тізбегі, тізбектің мүшелері дегеніміз не?

2.      Тізбектің беруінің қандай тәсілдерін білесін?

3.      Арифметикалық прогрессия дегеніміз не?

4.      Арифметикалық орта дегеніміз на? Қандай формалармен өрнектеледі?

5.      Арифметикалық прогрессия құрайтын тізбекке мысал келтір.

 

 

 

 

     Бұл тендік арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы болып табылады.

 

 

 

                                                                                                          айырмасы     

 

                                                                                                          арифметикалық орта

 

 

V. «Ғажайып үштік»(ұяшықтар таңдау арқылы есептер шығару.)

 

10

10

10

20

20

20

30

30

30

 

 

 

10-1.

Мүшелері құлын, тай, құнан, дөнен, бесті болатын тізбектің бірсарыңды болатынын түсіндіріндер.                                                       Жауабы:1; 2; 3; 4; 5 .....;

10-2.

Бір бұрышының шамасы 60 градусқа теі үшбұрыштың ішкі бұрыштарының шамалары арифметикалық прогрессия құра ма?                Жауабы: 600;  600;  600;

10-3.

Арифметикалық прогрессияның жалпы мүшесін және айырымын табудың қандай қосымша  формулаларын білесіңдер?        Жауабы: ;  ;

20-1

13 баспалдағы бар үй шатырына шығатын сатының ең төменгі баспалдағының ұзындығы 50см.Келесі баспалдақ төмендегісінен 1,5 см артық. Сатының а6 баспалдағын табыңдар.

                                                                                 Жауабы: 

20-2.Оқулықтан №165 (а)                                     Жауабы: 

20-3.Оқулықтан№ 168 (а)                                      Жауабы: 

 

30-1.Оқулықтан№ 170(а)                                       Жауабы: 

30-2.Оқулықтан№ 172                                            Жауабы: 

30-3.Оқулықтан№ 177(а)                                       Жауабы: 

 

VІ. Кім жылдам? (таңдау тесті)

1.

A)13;    B)14;     C)16;    D)-16;

2.-3;-6;……арифметикалық прогрессияның 25-ші мүшесін табындар?

A)69;    B)-69;     C)-72;    D)-75;

3.

A)-1;    B)-2;     C)3;    D)2;

4.14; 17; 20;… Арифметиткалық прогрессия берілген.50 саны бұл прогрессияның мүшесі бола ма? Егер болса, оның номерін анықта.

A)13;    B)14;     C)10;    D)11;

Тест жауаптары:

1.А       2.D      3.В       4.А

 

 

VІI. Сабақты бекіту(Сәйкестендіру тесті)

 c13=c1+?                            c20

x20=x1+?                             а1

(c19+c21):2=?                      5 d

a100=?+99d                         19d

а61 +?                             12d

 

 

VIII.Сабақты қорытындылау:

      а) Оқушылардың білімін бағалау

      ә) Үйге тапсырма беру   №178, 179.

 

Осыған ұқсас жазбалар:

ТарихАбылай хан

БиологияЖыныс генетикасы

Математика8 класс Алгебра пәніне арналған І тоқсанға арналған ОМЖ

ТарихҚазақстанда жоғары білімнің және ғылымның дамуы

МатематикаТөртбұрыштар

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1110006

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар