Жасушаның тіршілік әрекеттері

Жасушаның тіршілік әрекеттері

 

8-сынып

 

Биология

 

 

Сабақтың тақырыбы:

«Жасушаның тіршілік әрекеттері».

Дереккөздер:

Презентация «жасушаның тіршілік қасиеттері», интернет материалдары

Жалпы мақсаттар:

Жасушаның негізгі қасиеттері: зат алмасу, тітіркену, қозғыштық, өсу және даму, көбеюі туралы  негізгі ұғымдармен танысады. Бұл қасиеттердің жасуша үшін маңыздылығын біледі. Жаңа терминдермен танысады.

Оқытудағы әдіс-тәсілдер:

СТО-әдісі.

1 Топтарға бөлу.

2  Ақша құнына байланысты сұрақтарға жауап беру.

3. Постер  дайындау. «Жасушаның тіршілік қасиеттері»

4.Әр топтан екі сұрақтан  стикерға жазып, тақтаға жабыстыру.

5. Қорытынды

6. Бағалау. Бірін бірі бағалау.

 

Оқушылар үшін оқу  нәтижелері:

Оқушылар жасушаның құрылысын біле отырып, оның негізгі қасиеттерін  түсінеді. Тіршілік қасиеттерінің жасуша үшін маңыздылығын ұғынады. Адам ағзасы үшін осы тіршілік қасиеттерінің маңыздылығын ажыратады.Оқушылар өз ойын жүйелі жеткізуге, сыни тұрғыдан ойлауға, ынтымақтастықта жұмыс жасауға  үйренеді.

Негізгі  идеялар:

     Жасуша туралы мағлұматтар бере отырып, сынып оқушыларын   топпен жұмыс жасауға, ойларын жинақтап айтуға үйрету. Сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында оқушылардың өзіндік жұмыс істеуіне ықпал ету.

    

Дәйексөздер:

Зат алмасу, биосинтез, метаболизм, анаболизм, катаболизм, пластикалық алмасу, энергетикалық алмасу,  тітіркену.

Орындалатын іс-әрекеттер:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

1.     Топқа бөлу.

 

 

 

2. Үй тапсырмасын сұрау

 

Жыл мезгілдерінің атауы бойынша топқа бөлу. Топ ережелерін ұсынады.

Сұраққа жауап береді. Ақша құнына байланысты сұрақтар

І.Ой толғау. Аша құныныа байланысты сұрақтарды алу.

1.          Жасушаның қандай органойдтары бар? Атап шық:

2.          Ядро туралы  шағын әңгіме құрастырып бер:

3.          Хромосоманың құрылысы мен негізгі қызметі қандай? ДНҚ деген не?

4.          Митохондрияларды неге «Энегетикалық станция» деп атаймыз?

Түсіндіріп бер:

5.          Гольджи жиынтығы мен Эндоплазмалық тордың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру

6.          Жасушада нәруыздарды синтездейтіндер қай органойд?

7.          «Жасуша –ағзаның ең кіші бірлігі» дегенді қалай түсінесің?

8.          «Жасуша» сөзіне синквейн құрастыру:

Зат есім -1 сөз

Сын есім — 2 сөз

Етістік – 3 сөз

Сөйлем -4 сөзден туратын

Синоним -1 сөзден туратын.

«Жасуша – тірі жүйе» дегенді қалай түсінеміз?

 

ІІ. Мағынаны тану.

Әр топқа байланысты карточка суыру:

 Постер жасау.(8 мин)

 

ІІІ. Толғаныс. Әр топқа тақырып бойынша екі сұрақтан стикерға жазып, тақтаға жабыстыру.

 

 

 Әр топ рефлексия жасайды.

Әр оқушыдан кімнің сабаққа жақсы қатысқаны туралы өз ойын жеткізуді сұралады

Бағалау:

Оқушылар ақшаны суырып, сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өздері сабақтың тақырыбын анықтап, мақсатын айтады.

 

Дәптерге тақырыпты жазады.

Оқушылар  топпен жұмыс жасап, порстер дайындап, оны қорғайды

 

 

 Оқушылар бекіту ретінде әр топ сұрақтарын жабыстырады.  Сол сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

                                                   

Оқуға арналған тапсырмалар:

3- тақырып оқу.  Тақырып бойынша қосымша материалдар әкелу.


Осыған ұқсас жазбалар:

БиологияӨсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1096903

Пікірлер (2)
Админ # 13 қараша 2014 в 01:51 0
Сайтқа қосқан материалыңызға рахмет, алдағы уақытта да жариялап тұрады деген үміттеміз.
Нурсылтан Назарбаев # 3 қазан 2015 в 13:53 0
полная хуйня дибилизм а не сабак

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар