Қазақстан көлдері (ҚМЖ)

8 ақпан 2014 - Серік Ұзақбайұлы
Қазақстан көлдері   (ҚМЖ)

Мұғалімніңаты-жөні:

    Ниязов.С

География  пәні

 

№80 мектеп-гимназия

 

Сыныбы:   8 сынып

Күні:10 .01.13 8Ә/13.01.13 8А

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан көлдері

Жалпы мақсаттар:

Оқушыларға көлдер жүйесі туралы мәлімет беру.Топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар көлдер жүйесі жайында оқып, топпен жұмыс жасауға дағдыланады.

Әдіс тәсілдер:

Автор орындығы, Сөздер банкісі, Сұрақтары барқорап, таныстырылым, картамен жұмыс

Дерек көздер:

Электронды оқулық, интернет желісі

Қажетті құралдар

Интерактивті тақта,  постер, стикер, кітапша, журналдар, суреттер, глобус, карта.

Түйінді идеялар

Көлдердің адамзат үшін маңызын білу

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары

Кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Тапсырма мазмұны

Оқушының әрекеті

Бағалау

 

 Ұйымдастыру

(3 минут)

Амандасу, түгендеу, Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.                Топқа бөледі; назарларын сабаққа аударады

Оқушылардың алдарына  сөздер қояды олар таңдаған көлдер атауына сәйкес топтарға бөлінеді

Амандасады, кезекші оқушы жауап береді;

Бағалау парағы сабақтың алдында топтарға үлестіріледі

 

 Үйтапсырмасын сұрау    (7минут)

Үй тапсырмасын бекіту

(5 минут)

 

ІІІ Жаңа сабақ

(15  минут)

 

 

 

 Автор орындығы арқылы

 

Ең, ең… ойыны

 

Миға шабуыл Ең алдымен кіріспе сұрақтардан бастайды: 1) Көл деп нені атайды? 2. Көлдің теңізден айырмашылығы неде? 3. Көлдің қандай түрлерін білесіңдер? 4. Ағынды және тұйық көлдерге мысал келтіріңдер, олардың айырмашылығы неде? 5. Көл суының тұзды болуы неліктен?

 

Тақырыпты тақтаға жазады

 

Әр топтан 1 оқушы шығып автор орындығы арқылы сұрақтарға жауап береді

 

Әлемдегі ең үлкен гидросфера бөліктері жайында сұрақтар қою

 

 

Оқушылардың  өткен сыныптағы білімдерін еске түсіру мақсатында.

 

 

 

 

 

 

Жаңа тақырыппен, мәтінмен танысады.

 

Әр топ өз тобының намысын қорғау үшін жылдамдық танытып, сұраққа жауап беруі қажет.

Сұрақтарға жауап береді

 

 

Сұрақтарға жауап береді, жаңа тақырыпты ашады.

 

 

 

 

Берілген тапсырмаларды орындайды

 

Бағалау парағы арқылы

 

Дескрипторлар арқылы.              

 

 

Дескрипторлар арқылы.               

 

 

 

 

 

ҮІ. Жаттығулар

(7 минут)

 

Сөздер банкісі тапсырмасы, картамен жұмыс

 

 

Сұрақтары бар қорап

 

 

Оқушылар тақтадағы сөздердің ішінен сабаққа қатысты сөздерді тауып, картадан көрсеттеді

 

Қиындық туғызған сұрақтарды қорапқа салып келесі сабаққа талқылауға ұсынады.

 

 

Оқушылар карта  арқылы жұмыс жасайды

 

 

 

Берілген тапсырмаларды орындайды

 

 

Бағалау парағынан

 

Ү.Қорытынды, үйге тапсырма

(7 минут)

 

Үйге тапсырма береді, бағалайды

Қорытындылайды қоштасады

Үйге тапсырма & 9

І топ Венн диограммасын құру

 Өзен мен көлдердің ерекшеліктері мен ұқсастығы

ІІ топ Көлдер жайлы реферат

ІІІ топ Көлдердің түрлерін сипаттап келу

 

Бүгінгі сабақ туралы рефлексия жазып, тақтаға іледі.

Үй тапсырмасын алады.

Мұғаліммен қоштасады

Қорытынды баға бағалау парағына қойылады, журналға түсіріледі

Мұғалімнің аты-жөні:

    Ниязов.С

География  пәні

 

№80 мектеп-гимназия

 

 

Сыныбы:   9 сынып

Күні:9 .01.13 9Ә/11.01.13 9 А

 

Сабақтың тақырыбы

АӨК маңызы,құрамы, кластерлері

 

Жалпы мақсаттар:

Қазақстанның АӨК құрылымы, салалары, таралу аймақтары  жөнінде түсіндіру.Топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

 

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар АӨК жайында  оқып, топпен  жұмыс  жасап  үйренеді

 

Түйінді идеялар

Агроөнеркәсіпті дамыту -ел эконмикасы үшін маңызды

 

Дерек көздер:

Электронды оқулық, интернет желісі

 

Қажетті құралдар

Интерактивті тақта,  постер, стикер, кітапша, журналдар, суреттер, глобус, карта.

 

Әдіс тәсілдер:

Адвокат ойыны, білім шеңбері, ой қозғау, кеңейтілген тапсырма

 

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары

 

Кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Тапсырма мазмұны

Оқушының әрекеті

Бағалау

 

 

 Ұйымдастыру

(3 минут)

Амандасу, түгендеу, Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.                Топқа бөледі; назарларын сабаққа аударады

Оқушылардың алдарына  сөздер қояды олар таңдаған шаруашылық  түріне  сәйкес топтарға бөлінеді

Амандасады, кезекші оқушы жауап береді;

Бағалау парағы сабақтың алдында топтарға үлестіріледі

 

 

 Үйтапсырмасын сұрау    (7минут)

 

Үй тапсырмасын бекіту

(5 минут)

 

ІІІ Жаңа сабақ

(12  минут)

 

 

 

 Адвокат ойыны арқылы

 

 

Білім шеңберінде талқылау

 

Таныстырылым көрсетіледі.

Оқушыларға сұрақ беріледі

Тақырыпты тақтаға жазады

Оқулық мәтінімен жұмыс

 

Әр топтан 1 оқушы шығып адвокат болады, топтар өзара сұрақтар қояды, жауап бере алмаса адвокат жауап беруі тиіс

 

 

Оқушылардың  өткен сабақтағы  білімдерін еске түсіру мақсатында.

 

Оқушылар мына бейнедегі қандай шаруашылық ?

Оның қандай салалары бар ?

Адам үшін маңызын кім сипаттап береді?

Жаңа тақырыппен, мәтінмен танысады.

 

Әр топ өз тобының намысын қорғау үшін жылдамдық танытып, сұраққа жауап беруі қажет.

Сұрақтарға жауап береді

Білім шеңберінді талқылау

 

Сұрақтарға жауап береді, жаңа тақырыпты ашады.

 

Берілген тапсырмаларды орындайды

 

Жест-мимика(басбармақ)

 

Дескрипторлар (қол шапалақтау) арқылы.               

 

Дескрипторлар арқылы.              

 

 

 

 

 

 

ҮІ. Жаттығулар

(11 минут)

 

Географиялық диктант  

Картамен жұмыс

 

Оқушыларға өтілген тақырыптар бойынша жеке орындауға тапсырма беріледі..

Картадан жаңа сабақ обьектілерін көрсету

 

 

Берілген тапсырмаларды орындайды

 

 

2 жұлдыз,1 ұсыныс қай топ бүгінгі сабақта жақсы жқмыс атқарды.

 

 

Ү.Қорытынды, үйге тапсырма

(7 минут)

 

Үйге тапсырма береді, бағалайды

Қорытындылайды қоштасады

Үйге тапсырма & 9

І топ Венн диограммасын құру

 АөК жән өнеркәсіп мен ұқсастығы

ІІ топ АӨК жайлы реферат

ІІІ топ АӨК тің түрлерін сипаттап келу

 

Бүгінгі сабақ туралы рефлексия жазып, тақтаға іледі.

Үй тапсырмасын алады.

Мұғаліммен қоштасады

Қорытынды, журналға түсіріледі

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1066216

Пікірлер (0)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru