Жаңа телекоммуникациялық жүйелер. Интернет

4 желтоқсан 2015 - Күлзия Есенқызы

Абылхакова Нағима Муратовна

Астана қаласы №56 мектеп-лицейі

география пәні мұғалімі

 

Пән: география

Сынып: 10

Күні:

Сабақтың тақырыбы

Жаңа телекоммуникациялық жүйелер.Интернет

 

Жалпымақсаты

 

 

Телекоммуникациялық жүйелер, байланыс құралдарының түрлері мен интернет жүйесімен  таныстыру. Оқушыларды сабаққа қызықтырып, өз бетінше жұмыс істеуге баулау, ой өрісін дамыту, сөздік қорын молайту.

Критерийлер

 

 

1. Телекоммуникациялық жүйелер туралы білу.

2.Байланыс құралдарымен  танысады.

3.Интернет жүйесін  біледі.

 

 

Күтілетін нәтижелер

 

  • Қолай ойшыл оқушы болатының білу. 
  • Сабаққа белсенді болу керек

Сабақ  түрі

   аралас

 

Тапсырмалар

 

 

 

 

                 

 5 мин  Өткен сабақ тақырыбына шолу.  “Дүниежүзілік көлік географиясы” тақырыбына географиялық диктант арқылы ұй тапсырмасы тексеріледі.

 1 тапсырма. “Негізгі ой”  «Жаңа телекоммуникациялық жүйелер» постерге топтастыру 15 мин

2 тапсырма “Мағынаны тану” Ой қозғау, ойыны.

Негізгі терминдерді табу.  10 мин

3 тапсырма “Семантикалық карта”  5 мин 

 

Керекті жабдықтар

 

АКТ құралдары: Интернет, интерактивті тақта, карта, кескін карта, постер, түрлі – түсті бояу, қағаздар

 

 

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері

       Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті

Кіріспе

 

 

 

Ұйымдастыру 5 мин Сыныпты 3топқа бөлу.

Өткен сабақ тақырыбына шолу. 5 мин “Дүниежүзілік көлік географиясы” тақырыбына географиялық диктантарқылы ұй тапсырмасы тексеріледі.

 

Жинақтау, топтарға бөліну.

1топ телефон, 2топ  интернет, 3топ компьютер.

Оқушылар өтілген матералдар негізінде географиялық диктант жазады.     

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Келесі оқу

Жаңа сабақ. Қызығыушы- лықты ояту. 5 мин  Сабақ-тың тақырыбы: “ Жаңа телекоммуникациялық жүйелер.Интернет.слайд арқылы сабақтың барысын түсіндіру.

1 тапсырма. “Негізгі ой”Жаңа телекоммуникациялық жүйелерді  постерге топтастыру, ұй тапсырмасы бойынша дайындап келген видео материалдарын қорғау. 15мин

 2 тапсырма “Мағынаны тану”Топтарға практикалық тапсырма беріледі. Казіргі таңдағы заманауи байланыс түрлерін практикалық түрде көрсету.10 мин

 

 

3 тапсырма   “Семантикалық карта” 

5 мин   

 

 

 

 

Казіргі кездегі жаңа байланыс құралдары жайлы қосымша мәлімет жинап келу.

АКТ слайд арқылы сурақ – жауап, топтық жұмыс, сызба арқылы.

Дәптерге бүгінгі күнді, сабақтың тақырыбын жазады.

 

 

 

 

 

1.Топтар постер қорғайды

1топ телнфон: Телекоммуникациялық жұйелер.

 2топ  интернет: байланыс құралдары,  3топ компьютер: интернет.

 

 

 

 

1топ телнфон: mail арқылы почтаға хат жиберу.

 2топ  интернет: Веб камера арқылы байланыс жасау түрін көрсету,  3топ ұялы телефон арқылы тиімді хабарламалар тизбегінің бір түрін көрсету.

 

Топтар бұгінгі тақырып бойынша  “семантикалық карта”  шешеді, сол картаның  бағасы бойынша әр топтың бақылаушылары өз тобының білім сапасын жиынтық бағамен шығарады.

 

 

 

§ 40 оқу.

Бағалау 5 мин

Жиынтық бағалау. Әр топ бақылаушысы  оқушыларды бағалайды, өзін- өзі бағалай- ды. Бүгінгі сабақ бойынша білім сапасы жоғары топта анықталады.

 

 

 

 

   Қорытынды

 

 

«Блоб ағашы» арқылы сабақты қорытындылау.

Сабақтың өзіндік талдауы

 

Топтық және өзіндік талдау, топтың өзіндік талдауы.


Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1119705

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар