Квадрат теңдеулер тарауы бойынша есептер шығару

1 наурыз 2015 - Газиза Бекишева

Астана қаласы. Қазақ ұлттық өнер университетінің

дарынды балаларға арналғанмектептің математика,

информатика пәнінің мұғалімі Бекишева Ғазиза Есеновна

Тақырыбы: Квадрат теңдеулер тарауы бойынша есептер шығару

Мақсаты: Тақырыпбойыншанегізгібілім менбіліктілікті жинақтау,қорытындылау

Міндеттері:

  1. Білімділік: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын пайдаланып квадрат теңдеуді шешу, түбірлері арқылы теңдеу құру, алған білімдерін жүйелеу, ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне ықпал ету;
  2. Дамытушылық: Оқушылардың тақырып бойынша жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін жетілдіру; біліктіліктеріндамыту.
  3. Тәрбиелік: Ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, еңбекқор, іскер, білімді және білімін пайдалана білетін, алдына мақсат қойып, оған жетер жол таба білетін ұрпақ тәрбиелеу. Қазақстан мемлекеті туралы айта отырып оқушылардыңпатроиоттық сезімдерін қалыптастыру.

Сабақтың түрі: Жобалау технологиясы бойынша жүргізілген бекіту сабағы.

Сабақтың әдісі: жеке және топпен жұмыс

Көрнекілігі:

1. Квадрат теңдеулердің түбірлерін табу формулалары.

2. Әр түрлі деңгейлік тапсырмалар жазылған үлестірмелер.

3. Слайд

4. Плакат « Білім бәйтерегі »

Сабақтың жоспары:

1.Ұйымдастыру. Сабақ ЕХРО-17 көрмесіне арналған слайдпен өтеді.

Сабақ жоспарымен таныстыру.Әрбір топ басшысына бағалау парағыүлестіріледі.

Атыжөні

Ауызша

есептеулер

Блиц

сұрақтар

Тақтамен

жұмыс

Тест

тапсырмалары

Жеке

тапсырма

Деңгейлік

Тапсырма

қорытынды

Ұпай саны








2. Қазақстанның биік белесі. (ауызша тапсырмалар) Берілген квадрат теңдеулердің коэффициенттін ата.Әрбір дұрыс жауапқа1 ұпай қояды.

  1. х² — 2х – 1 = 01. – 2x ² + 3x = 0
  2. x² — 5 = 02. 3x² + x + 1 = 0
  3. 12x² = 03. -x² + 6x = 0

3.Көрме тақырыбы. (блиц сұрақтар) «Болашақ қуаты»

  1. Екінші дәрежелі теңдеу қалай аталады?
  2. Квадрат теңдеудің түбірі неге байланысты?
  3. ХХІ ғасыр қашан басталды?
  4. D 0- ден үлкен болса, теңдеудің неше түбірі бар?
  5. Айнымалысы бар теңдік
  6. Білімдібағалайтын нашар баға?
  7. Теңдеу шешу дегеніміз не?
  8. Шаманыңжоқтығын көрсететінцифр.
  9. Бірінші коэффициенті 1 болатын квадрат теңдеу.
  10. 1 жылда күн неше рет шығады?
  11. Дискриминанат0-ден кіші болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар?
  1. Жарқын жеңіс (тақтамен жұмыс) x²- 44x + 103 = 0
  2. Көрме логотипі ( тест )
  3. Көрме тарихы ( жеке тапсырма )
  4. Болашақ көрме қалашығы ( деңгейлік тапсырмалар )
  5. Рефлексия ( көңіл күй шкаласын толтыру )
  6. Венн диаграммасы арқылы сабақты қорытындылау

Қосымша.

1 топ

Тест тапсырмалары.

Тест №1.Түбірлері арқылы теңдеу құрастыр:

Х1 = 2, X2 = 4

    a)x2 – 6x + 8 = 0

    ә)7x2 – 3x + 8 = 0

    б) 5x2 – 6x + 2 = 0

Тест №2.Түбірлері арқылы теңдеу құрастыр:

Х1 = 1, X2 = 10

    a)x2 – 6x + 8 = 0

    ә)5 x2 – 11x + 8 = 0

    б)x211x + 10= 0

Тест №3.

Түбірлері арқылы теңдеу құрастыр:

Х1 = 7, X2 = 1

    a)x2 – 8x + 7= 0

    ә)7x2 – 3x + 8 = 0

    б) 5x2 – 6x + 1 = 0

Тест №4.Түбірлері арқылы теңдеу құрастыр:

Х1 = 8, X2 = 1

    a)x2 – 9x + 8 = 0

    ә)7x2 – 3x + 1 = 0

    б)x29x + 8= 0

Тест №5.Түбірлері арқылы теңдеу құрастыр:

Х1 = 7, X2 = 7

    a)x214x + 49= 0

    ә)7x2 – 3x + 8 = 0

    б) 5x2 – 6x + 7 = 0

    2 топ

Тест №1.Түбірлері арқылы теңдеу құрастыр:

Х1 = 30, X2 = 40

    a)x2 – 6x + 40 = 0

    ә)7x2 – 3x + 120 = 0

    б)x270x + 1200= 0

Тест №2.Түбірлері арқылы теңдеу құрастыр:

Х1 = 6, X2 = 4

    a)x2 – 6x + 4 = 0

    ә)x210x + 24= 0

    б) 5x2 – 6x + 2 = 0

Тест №3.Түбірлері арқылы теңдеу құрастыр:

Х1 = 1, X2 = 2

    a)x2 – 6x + 1 = 0

    ә)7x2 – 3x + 2 = 0

    б)x23x + 2= 0

    Тест №4.Түбірлері арқылы теңдеу құрастыр:

Х1 = 8, X2 = -3

    a)x2 – 6x + 8 = 0

    ә)x25x — 24 = 0

    б)5x2 – 5x — 4 = 0

Тест №5.Түбірлері арқылы теңдеу құрастыр:

Х1 = 5, X2 = 3

    a)7x2 – 8x + 15 = 0

    ә)x28x + 15= 0

    б) 5x2 – 8x + 2 = 0

1 топ.

Жеке тапсырмалар. « Квадрат теңдеу түрлерін анықта »

теңдеу

толық

толымсыз

келтірілген

келтірілмеген

x2 – 6x + 40 = 0

+


+


Жеке тапсырмалар. « Квадрат теңдеу түрлерін анықта »

теңдеу

толық

толымсыз

келтірілген

келтірілмеген

6x2+ 9 = 0


+


+

Жеке тапсырмалар. « Квадрат теңдеу түрлерін анықта »

теңдеу

толық

толымсыз

келтірілген

келтірілмеген

x2 – 3x= 0


+

+


Жеке тапсырмалар. « Квадрат теңдеу түрлерін анықта »

теңдеу

толық

толымсыз

келтірілген

келтірілмеген

-x2 – 2x + 4 = 0

+



+

Жеке тапсырмалар. « Квадрат теңдеу түрлерін анықта »

теңдеу

толық

толымсыз

келтірілген

келтірілмеген

3x2 – 6x + 7 = 0

+



+

2 топ.

Жеке тапсырмалар. « Квадрат теңдеу түрлерін анықта »

теңдеу

толық

толымсыз

келтірілген

келтірілмеген

x2 –40 = 0


+

+


Жеке тапсырмалар. « Квадрат теңдеу түрлерін анықта »

теңдеу

толық

толымсыз

келтірілген

келтірілмеген

8x2 – 6x + 5 = 0

+



+

Жеке тапсырмалар. « Квадрат теңдеу түрлерін анықта »

теңдеу

толық

толымсыз

келтірілген

келтірілмеген

x2 –36x= 0


+

+


Жеке тапсырмалар. « Квадрат теңдеу түрлерін анықта »

теңдеу

толық

толымсыз

келтірілген

келтірілмеген

x2 – 9x + 10 = 0

+


+


Жеке тапсырмалар. « Квадрат теңдеу түрлерін анықта »

теңдеу

толық

толымсыз

келтірілген

келтірілмеген

4x2 – x + 40 = 0

+



+

1 топ.Деңгейлік тапсырмалар.

№1.

квадрат теңдеуініңдискриминантын формуласын есептеуді жалғастыр.

2 — 7х + 2 = 0, D = b2 — 4ac = (-7)2 – 4· 5 · 2 = …;

№2. Теңдеудішешуді аяқта.

2 — 5х – 2 = 0.

D = b2 — 4ac = (-5)2 — 4· 3·(-2) = 49;

х1 = …х2=…

№3квадрат теңдеуініңдискриминантын формуласын есептеуді жалғастыр.

2 + 8х — 4 = 0, D = b2 — 4ac = 82 – 4· 5 · (- 4) = …;

№4. Теңдеудішешуді аяқта

х2 — 6х + 5 = 0.

D = b2 — 4ac = (-6 )2 — 4· 1·5 = 16; х1 = …х2=…

2 топ. Деңгейлік тапсырмалар.

№1.

квадрат теңдеуініңдискриминантын формуласын есептеуді жалғастыр.

х2 — 5х + 6 = 0, D = b2 — 4ac = (-5)2 – 4· 1 · 6 = …;

№2. Теңдеудішешуді аяқта.

х2 — 2х – 3 = 0.

D = b2 — 4ac = (-2)2 — 4· 1·(-3) = 16; х1 = …х2=…

№3

квадрат теңдеуініңдискриминантын формуласын есептеуді жалғастыр.

2 — 5х + 3 = 0, D = b2 — 4ac =(-5)2 – 4· 2 · 3 = …;

№4. Теңдеудішешуді аяқта

х2 — 6х + 5 = 0.

D = b2 — 4ac = (-6 )2 — 4· 1·5 = 16; х1 = …х2=…

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1096900

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар